W ROKU 2025 PRZERWA WAKACYJNA W PRZEDSZKOLU BĘDZIE W MIESIĄCU LIPCU
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Resetowanie ustawień
Reset

    WIOSENNO-WIELKANOCNE ZAJĘCIA Z RODZICAMI

    W UBIEGŁYM TYGODNIU W GRUPIE V MOTYLKÓW ODBYŁY SIĘ WIOSENNE ZAJĘCIA Z ZAKŁADANIA W SALI WIOSENNEGO OGRÓDKA. DZIECI PRZYWITAŁY RODZICÓW KRÓTKIM WIOSENNYM WYSTĘPEM, A NASTĘPNIE WSPÓLNIE MIELI OKAZJĘ SADZIĆ CEBULKI , SIAĆ NASIONA KWIATÓW I WARZYW W DONICACH, KTÓRE TERAZ TWORZĄ PIĘKNY ZIELONY OGRÓDEK W SALI GRUPY V.

     

     

    WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII  GRUPY V

     

    NATOMIAST W GRUPIE VI ODBYŁY SIĘ WIELKANOCNE ZAJĘCIA Z RODZICAMI. NASZE NAJSTARSZE PRZEDSZKOLAKI WRAZ ZE SWOIMI RODZICAMI TWORZYŁY "SKARPETKOWE ZAJĄCE" WYMAGAŁO TO OD NICH SKUPIENIA I ZAANGAŻOWANIA ORAZ KREATYWNOŚĆI, KTÓRE TO UMIEJĘTNOŚCI MAJĄ ODZWIERCIEDLENIE W POWSTAŁYCH PRACACH. NA KONIEC MOŻNA BYŁO ZROBIĆ SOBIE ZABAWNE ZDJĘCIA - ZAJĄCZKI.

     

     

    WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII  GRUPY VI

     

    DZIĘKUJEMY RODZICOM ZA WSPÓLNIE SPĘDZONY CZAS Z DZIEĆMI , KTÓRY JEST TAK WAŻNY I CENNY DLA DZIECI.

     

    PAMIĘTAJMY, ŻE WSPÓLNIE I AKTYWNIE SPĘDZONY CZAS Z DZIECKIEM JEST BARDZO WAŻNY ZARÓWNO Z PERSPEKTYWY ROZWOJU DZIECKA, JAK I BUDOWANIA RELACJI MIĘDZY DZIECKIEM A DOROSŁYM (RODZICEM). MA TO ZNACZENIE W BUDOWANIU WIĘZI EMOCJONALNEJ; DZIECKO CZUJE SIĘ WAŻNE I ZAUWAŻONE, CO BUDUJE POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA I SAMOOCENĘ DZIECKA.

    POPRZEZ WSPÓNE SPĘDZANIE CZASU WSPIERAMY ROZWÓJ SPOŁECZNO-EMOCJONALNY DZIECKA. OBECNOŚĆ RODZICA W CODZIENNYM ŻYCIU PRZEDSZKOLNYM POZWALA DZIECKU OBSERWOWAĆ WZORCE ZACHOWAŃ, KOMUNIKACJI ORAZ ROZWIĄZYWANIA NAPOTYKANYCH PROBLEMÓW; CO POMAGA MU LEPIEJ ZROZUMIEĆ EMOCJE I RELACJE Z INNYMI.

    BARDZO WAŻNĄ KWESTIĄ JEST DLA DZIECKA ZAINTERESOWANIE ZE STRONY DOROSŁEGO JEGO ŚWATEM. DLA DZIECKA PRZEDSZKOLE TO CENTRUM JEGO ŻYCIA- JEŚLI DOROSŁY INTERESUJE SIĘ TYM, CO DZIECKO ROBI W PRZEDSZKOLU, DAJE MU SYGNAŁ, ŻE JEGO ŚWIAT I PRZEŻYCIA SĄ ISTOTNE. TO WZMACNIA MOTYWACJĘ I POCZUCIE SPRAWCZOŚCI, CZĘŚCIEJ STARA SIĘ, CZUJE DUMĘ Z TEGO CO ROBI I CHĘTNIEJ SIĘ ANGAŻUJE.

    PAMIĘTAJMY, ŻE OBSERWUJĄC DZIECKO W PRZEDSZKOLU RODZIC MOŻE LEPIEJ POZNAĆ JEGO MOCNE STRONY, TRUDNOŚCI CZY ZAINTERESOWANIA. TO CENNA WIEDZA, KTÓRA POZWALA LEPIEJ WSPIERAĆ ROZWÓJ DZIECKA RÓWNIEŻ W DOMU, DLATEGO ZACHĘCAMY WSZYSTKICH RODZICÓW DO UCZESTNICZENIA W ZAJĘCIACH ORGANIZOWANYCH PRZEZ WYCHOWAWCÓW W GRUPACH.

    Data dodania: 2025-04-17 23:48:35
    Data edycji: 2025-04-17 23:50:07
    Ilość wyświetleń: 37
    Bądź z nami
    Aktualności i informacje
    Biuletynu Informacji Publicznej
    Biuletynu Informacji Publicznej